štvrtok 13. júna 2013

Je to pravda, je to sen ?

Stalo sa vám niekedy , že ste nevedeli rozoznať či ide o skutočnosť alebo len o sen ? Spíte a zrazu sa vám začne niečo snívať, neviete či je to skutočnosť a veľa kráť sa ráno zobudíte s pocitom či ste náhodou niečo v noci nevyviedli . Niektoré sny sa opakujú. Aj keď niekedy s inými účastníkmi, v inom čase. Vždy je to však o tom istom, až po kým nenájdeme odpoveď. Sny však nemusia byť len nočnou morou. Občas sa prebudíte z krásneho sna a chcete sa doň naspäť vrátiť, snažíte sa opäť zaspať, no už to nejde .
Dnes v noci sa mi sníval čudný sen. Väčšinou si svoje sny nepamätám, teda pamätám, ale sú to len nezmyselné útržky, na ktoré počas dňa zabudnem. Ale tento sen bol taký živý, že mi po prebudení trochu trvalo, kým som sa spamätala a zistila, či to bol len sen alebo pravda.
Začalo sa to tým, že sme s rodinou išli v našom aute niekam na dovolenku. Pamätám si silnú zákrutu a potom som sa ocitla v zvláštnej bielej miestnosti. Boli tam aj moji rodičia ktorý mi povedali, že sme mŕtvi , mali sme autonehodu. Nemohla som tomu uveriť. Ako môžem byť mŕtva? Všetko sa odohralo tak rýchlo, nič som necítila a zrazu som len tak mŕtva.
Vrátili sme sa do nášho domu ako duchovia. Dom vyzeral presne tak isto ako v skutočnosti. Pohybovala som sa po mojej izbe a bolo mi smutno, že sa so všetkým budem musieť rozlúčiť. Všetkým bolo smutno a ľutovali ma. Mala som chuť zakričať na nich a povedať im, že som tu, ale nikto ma nevidel ani nepočul. Občas sa mi zdalo, že keď som popri niekom veľmi blízko prešla, tak niečo zacítil. Psi nás videli a štekali na nás. Rozmýšľala som sama nad sebou nevediac, čo bude nasledovať. Uprostred toho uvažovania som sa prebudila. Chvíľu mi trvalo, kým som sa zorientovala kto som, kde som a čo tu robím.
Sny o smrti sú tie najhoršie sny. Zo začiatku som sa pozerala do snára, čo každý jeden sen znamená. Naozaj som naivne verila niektorým veciam že sa uskutočnia.

Monika Rampáčková, 3.A

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára