Takúto otázku
si z času na čas istotne kladie každý z nás, avšak každý svojím
vlastným spôsobom. Je to ďaleko, či
blízko to zrejme počuli nie jedny rodičia, keď svojím ratolestiam odpovedajú na
kade aké otázky počnúc cestou do škôlky a končiac prázdninami. Podobnú
otázku si však určite pokladajú aj mladí zaľúbení, bojujúci o priazeň
svojich vyvolených. Dozaista sa rozplývajú nad tým, ako si vedú. Sú ďaleko, či
blízko k získaniu srdca, ktoré utíši ten preveľký smäd nazývaný láska.
Dilema z nevedomosti ďaleka či blízka
nás často vkladá do situácií, v ktorých nás mrzia slová, ktoré sme
povedali pod vplyvom emócií, ale ešte väčšmi nás mrzia slová, ktoré sme povedať
mohli, no neurobili sme tak.
„Je to ďaleko, či blízko?“ - táto otázka zrejme víri hlavou zúfalým ľudom, ktorí čakajú na smrteľný ortieľ vychádzajúci z úst lekára. No ako to vlastne celé je? Počas celého života pred niečim utekáme, niečo naopak vyhľadávame, ale má to vôbec zmysel? Nech je to tak či onak, najlepším a najúčinnejším liekom na našu otázku je produkt zvaný trpezlivosť, ktorý je vyrábaný spoločnosťou čas S.R.O. , tá je však pridrahá a môžeme si ju dovoliť iba s veľkými ťažkosťami.
„Je to ďaleko, či blízko?“ - táto otázka zrejme víri hlavou zúfalým ľudom, ktorí čakajú na smrteľný ortieľ vychádzajúci z úst lekára. No ako to vlastne celé je? Počas celého života pred niečim utekáme, niečo naopak vyhľadávame, ale má to vôbec zmysel? Nech je to tak či onak, najlepším a najúčinnejším liekom na našu otázku je produkt zvaný trpezlivosť, ktorý je vyrábaný spoločnosťou čas S.R.O. , tá je však pridrahá a môžeme si ju dovoliť iba s veľkými ťažkosťami.
Nepýtajme sa ďaleko či blízko, pretože nevedomosť
a strach zo zistenia nás môžu ovplyvniť.
Opýtajme sa či vôbec? To, čo sa stať má, to sa aj stane. Je jedno či v ďalekej alebo blízkej budúcnosti, pretože každý z nás je strojcom svojho vlastného šťastia.
Opýtajme sa či vôbec? To, čo sa stať má, to sa aj stane. Je jedno či v ďalekej alebo blízkej budúcnosti, pretože každý z nás je strojcom svojho vlastného šťastia.
Kevin Richter, 2.A
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára