nedeľa 1. februára 2009

Nedeľa

Pre mňa ako študenta postrach, pretože na druhý deň treba ísť zasa do školy... Vždy som hovorila a sľubovala sama sebe, ako cez víkend všetko dorobím, dopíšem, doučím sa a podobne. A každý víkend sa opakoval ten istý scenár: piatok poobede som do toho ani nepozrela, veď sa predsa drtím celý týždeň, treba si aj oddýchnuť. Sobota - upratovací deň, to sa behá, čistí, upratuje, večer nejaký film v telke a hotovo. V nedeľu doobeda nemožné, a poobede som vetou „Ale veď je ešte málo hodín...“ odsúvala všetko na večer. Končilo to tak, že večer som zaspávala s pocitom, dokelu, zasa som figu spravila a naučila sa.
Jasnééé, všetko si treba zdôvodniť ;). Veď treba niekedy aj relaxovať, vypnúť, robiť iné veci, venovať sa záujmom a koníčkom. A veď po víkende nebudú snáď skúšať ani nebudeme písať písomku... Priznajme sa, koľko nás je takých? Veľa, väčšina študentov.
Najhoršie sú nedeľné poobedia. Voľný deň, ale predsa s myšlienkou na školu. Teda nie všetci na ňu myslia, ale väčšinou sa na ICQ zháňajú úlohy, kto čo bude skúšať, z čoho je písomka, kde sa nájde to či ono učivo. Niekedy je to naozaj dosť nebezpečné, najmä, keď sa dozvieme o deviatej alebo desiatej večer, že zajtra je písomka zo štyroch učív. Vtedy hrozí prebdená noc alebo spoľahnutie sa na to, že nejako bude. Hoci teraz je situácia u viacerých trochu iná. U mňa tiež. Blik! No, to bude tým, že je vonku zima. Väčšinou je zamračené, prší, v poslednej dobe občas aj sneží... Jasné! Preto chodievame menej von, preto trávim viacej času doma. A preto relatívne stíham. Nóóó, veď príde leto a s ním teplé večery. A zasa budem tam, kde som bola počas mojich doterajších študentských rokov. Pri sľuboch.

(maya)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára