piatok 25. mája 2012

Rozlúčka s maturantami a korunovácia nového kráľa školy


Dňa 18. Mája 2012, pred tým, ako sa odobrali k svojim písacím stolíkom, posteliam, záhradám alebo iným miestam vhodným na prípravu na maturitu, sa s nami rozlúčili tohtoroční maturanti. Nechýbal ani príhovor pani riaditeľky alebo ohadzovanie študentov balónikmi a sáčkami naplnenými vodou. Jednou z najdôležitejších vecí bolo tradičné korunovanie kráľa školy pre nasledujúci školský rok. Po pre hlasivky všetkých zúčastených namáhavom rozhodovaní, bývalý kráľ školy Tibor Kocák položil už legendárnu korunu na hlavu Denisovi Markovi, okrem iného členovi Divadelného spolku F.K.Veselého. Nedalo mi to a obrátila som sa na Denisa s prosbou o interview, s ktorou ochotne súhlasil. Tak ho teda pripájam (pod fotkami).







Š: Čakal si to? (Úprimne!)
D: Úprimne ma to vôbec nenapadlo, a keď Tibor povedal, že kráľom bude Robo, tak som tlieskal s ostatnými. Bol som prekvapený, keď povedal dve mená. Čo teraz ? :-D

Š: Aké boli tvoje prvé dojmy po oficálnej korunovácii?
D: Bolo úžasné počuť ten krik, keď sa hlasovalo. Jednoducho neopísateľné. Vidieť takmer celú školu ako kričí v môj prospech. Ohromná podpora a veľmi si to vážim. Fakt.

Š: Plánuješ nejakým spôsobom „zneužívať“ toto tvoje postavenie?
D: Akože predbiehať sa na obede a podobne ? :-D Haha, to som robil aj doteraz a nehodlám to meniť. S korunou alebo bez, som hladný rovnako a ani autobusy kvôli mne čakať nebudú.

Š: Aká bola reakcia tvojich spolužiakov?
D: Spolužiaci boli radi, myslím. Robili si zo mňa srandu, otvárali mi dvere a tak. Hrozil som im, že začnem vyberať dane ale ani to nepomohlo :-D.

Š: Registruješ aj nejaké negatívne ohlasy?
D: Ako sa to vezme. Je to síce pekné, že na mňa niekto zavolá „hej králu“, ale keď to počujete už tridsiaty krát za deň, tak to vie naštvať.

Š: Oslávil si? (Ak áno, ako, kde a s kým?)
D: Tak jasné, že som to oslávil. Po škole som išiel za bývalým kráľom a ostatnými maturantmi. Bola to paráda. Ešte večer pokračovali oslavy so spolužiakmi.

Š: Čo ti na korunováciu (aj oslavu) povedali doma?
D: Doma? Mama že: „To co máš proboha na tej hlavje?“  Haha, musel som jej vysvetliť, ako to na gympli chodí. Upozornila ma, že to nemám s tou oslavou prehnať a to bolo všetko. :-D

Š: Kam si odložil korunu po príchode domov? Ostane tam?
D: Korunu som dal hore na skriňu a tam aj ostane. Len nech sa na ňu práši, ďalší rok navyše ju nezabije, keď už si toho pretrpela toľko. Koniec koncov, nech si zvyká. Ešte ju čaká rok na to aby mi slúžila.

Š: Máš/hladáš/chceš aj kráľovnú alebo budeš „vládnuť" sám?
D: Kráľovná by sa hodila v každom prípade. Využijem túto otázku a spravím si tu inzerát? Jednu mám vyhliadnutú, ale neviem či sa tejto úlohy zhostí. Přeci jenom je to taký nespoutaný živel ta má kytka masožravá :-D

Š: A na koniec, viem, že je ešte skoro, ale čo by mal/mohol spraviť ten, ktorý by sa chcel stať tvojim následovníkom?
D: Mohol by mi prísť povysávať, vyniesť kôš, umyť dlážku, riad, poutierať prach a možno aj vymalovať a potom o tom začnem premýšlať. :-D Aby som pravdu povedal, ešte vôbec nerozmýšlam nad tým koho by som zvolil budúci rok. To je ešte ďaleko.

Tak Denisovi ďakujem pekne za rozhovor a prajem mu veľa úspechov :)

 
Text Donny
Foto Simona Turkovičová


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára