štvrtok 16. mája 2013

Tradičná rozlúčka s maturantmi



          Pred tým, ako si naši maturanti sadli posledný raz do školských lavíc sa rozlúčili so svojou školou. Dňa 10.Mája sa na školskom dvore poďakovali profesorom a so študentmi sa rozlúčili tradičným spôsobom: ohadzovaním balónikov naplnených vodou. Po príhovore kráľa školy Denisa Marka, sa prihovorila pani riaditeľka a popriala maturantom veľa úspechov pri maturite a v živote.  Potom nastala chvíľa na odovzdanie koruny. Novou kráľovnou školy je Martina Božková.


Bola si prekvapená, keď Denis povedal tvoje meno?
Áno, bola som prekvapená, pretože nikto nevedel, kto bude tento rok zvolený, len viem, že sa šírilo to, že bude tento rok kráľovná, ale ani som nepredpokladala, že to budem ja.

Čo ti na to povedali spolužiaci?
Spolužiaci si zo mňa robia srandu a keď  prechádzam okolo nich, hovoria - pozor, ide kráľovná, pustite ju, ale inak to zobrali asi normálne, veď to nejako veľa neznamená, ale som tým poctená.

A doma? Boli prekvapení?
Boli prekvapení a mama mi povedala, že keď som teda tá kráľovná, tak nemusím nič upratovať, ale nedávali tomu nejaký dôraz.

Čo plánuješ ako kráľovná zmeniť?
Teraz je ešte skoro o tom hovoriť,  uvidíme v priebehu roka, či mi niečo napadne, ale myslím, že meniť nebudem nič, kebyže náhodou, tak len nejaké maličkosti.

Budeš ,,vládnuť´´ sama, alebo budeš mať aj nejakého kráľa?
Budem vládnuť sama, keďže Denis vymenoval len mňa a nerozhodovalo sa medzi viacerými,  tak si myslím, že nemám tu právomoc  voliť nejakého kráľa, to právo budem mať vtedy, až keď sa budeme lúčiť ako maturanti na ďalší rok.



1 komentár: